Telefon : 017-6735229

Isnin, 18 Oktober 2010

Melaka Maju 2010




Pada malam ahad yang lepas, Datuk Yaakub Arsyad dan keluarga beliau yang mengikuti pakej pelancongan PD Travel & Tours ( Safari ) telah melawat Taman Lokan... Beliau yang merupakan seorang executive di Kuala Lumpur telah berkesempatan melihat bangau dan keindahan sungai serta melihat aktiviti nelayan memancing dan menjala udang dengan secara lebih dekat lagi.
Saya amat berbesar hati apabila isteri beliau banyak memberi dorongan dan idea bagi mengindahkan lagi Taman Lokan ini. Walaupun prasarana di sini masih serba kekurangan, beliau sekeluarga berpuas hati dengan hasil kerja dan layanan yang diberikan... Terima kasih daun keladi..
Saya amat beruntung apabila semakin ramai golongan elit yang berkunjung ke Taman Lokan. Berbaloi segala usaha yang saya lakukan selama ini... Mudah-mudahan saya akan dapat pengiktirafan oleh badan yang berwajib bagi membantu saya dalam mengetengahkan hasil sungai terutama lokan sejajar dengan hasrat Ketua Menteri Melaka "Melaka Maju 2010"... Sebagai nelayan yang kerdil dan kurang berkemampuan, saya juga tidak melepaskan peluang untuk sama-sama menyumbang ke arah merealisasikan hasrat Kerajaan Negeri Melaka...

0 comments: